Limon Tour
World Guide
DriveZona
Tranzito
سه شنبه, 29 اسفند 1402
ثبت نام
صفحه اصلی  >  آخرین اخبار  >  آخرین اخبار سینمای ایران  >  فتح الله زاده: فرهاد مجیدی و علی کریمی سوپراستارهای سینمای فوتبالی می شوند
فتح الله زاده: فرهاد مجیدی و علی کریمی سوپراستارهای سینمای فوتبالی می شوند

 

فتح الله زاده در خصوص حضورش در جشنواره فجر گفت: تمایل بسیاری دارم که در جشنواره فیلم فجر شرکت کنم اما گرفتاری و مشکلات گاهی مانع این کار می شود. من گاهی به بچه های فوتبالیست می گویم که هنرمندان علاقه بسیاری به فوتبال و تماشای آن دارند. باید شرایطی فراهم کنیم تا آنها بتوانند به راحتی بیایند و از نزدیک فوتبال را تماشا کنند.

alt


وی که سال های در عرصه مدیریت تئاتر فعالیت کرده، در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه بین سینما و تئاتر کدام را می پسندید، گفت: من به شخصه تئاتر را بیشتر از سینما دوست دارم، زیرا در تئاتر نفس گرم تماشاگر همواره با شماست. شما نگاه کنید برجسته ترین افراد پیشکسوت سینمای ما همچون علی نصیریان و محمد علی کشاورز در ابتدا کار خود را با تئاتر آغاز کرده اند و در نهایت به سینما رسیدند.

فتح الله زاده در باره ساخت فیلم های فوتبالی گفت: به نظرم باید کارگردانانی وارد عرصه فیلمسازی در زمینه فیلم های فوتبالی شوند که در زمینه فوتبال تخصص کافی پیدا کرده اند. فیلم سینمایی «مثلث آبی» به لحاظ فیلمبرداری بسیار ضعیف بود، در حالی که سناریو خیلی قوی داشت که اگر همه فاکتورهای ساخت فیلم در آن رعایت می شد، قطعا فیلم قابل توجهی به مخاطب عرضه می شد.

وی افزود: در حوزه سینما می توان گام هایی در زمینه تولید فیلم های فوتبالی برداشت، گرچه کارگردانان ما هنوز به این موضوع نرسیده اند که می شود از فوتبال فیلم سینمایی ساخت که به اسکار هم معرفی کرد.من اعتقاد دارم که فیلم سینمایی فوتبالی خوب اگر ساخته شود می توانیم با آن به اسکار برویم اما متاسفانه فیلم های سطحی بسیاری از فوتبال ساخته ایم.

فتح الله زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما نمی خواهید شروع کننده ساخت فیلم های فوتبالی باشید؟ گفت: بله با خانم برومند و استاد جمشید مشایخی صحبت کرده ایم و می خواهیم فیلمی که شایسته فوتبال ایران است را بسازیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما فکر می کنید با چه فوتبالیستی می توان فیلم فوتبالی ساخت؟ اظهار داشت: فرهاد مجیدی و علی کریمی می توانند سوپراستارهایی برای سینمای فوتبالی ما باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آقای رویانیان هم در این پروژه هستند، با خنده گفت: آقای رویانیان که همیشه خودش نقش اصلی را بازی می کند اما برای بازی باید نقش اول را به کسی داد که توانایی و کشش این کار را داشته باشد.

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

مطالب مرتبط با مطلب در حال مطالعه

تحلیل و بررسی ها

فروش ایالات متحده

53 $-M
فروش جهانی
3.4 $-M
فروش کلی
56.4 $-M

The Conjuring

 The Conjuring (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

279 $-M
فروش جهانی
308 $-M
فروش کلی
587.8 $-M

Despicable Me 2

 Despicable Me 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

82 $-M
فروش جهانی
8.7 $-M
فروش کلی
90.8 $-M

Grown Ups 2

 Grown Ups 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

33.7 $-M
فروش جهانی
--- $-M
فروش کلی
33.7 $-M

Turbo

 Turbo (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

72.8 $-M
فروش جهانی
110 $-M
فروش کلی
183 $-M

Pacific Rim

 Pacific Rim (2013) on IMDb

کپی رایت

این سایت تحت مالکیت مجموعه فرهنگی سینماسنتر میباشد و فعالیت آن مطابق قوانین میباشد، کلیه حقوق مطالب منتشر شده در این مجموعه متعلق به مجموعه فرهنگی سینماسنتر و مشمول قوانین کپی رایت و حفظ حقوق مولفین است. لذا هر گونه کپی برداری بدون قید منبع و نام نویسندگان نقض صریح قوانین کپی رایت محسوب گشته و مشمول مجازاتهای تعریف شده برای این نوع جرم می گردد. برای هر گونه برداشت از مطالب قبلا با مسئولان سایت هماهنگی حاصل نمائید.

سینماسنتر
مرجع نقد و بررسی فیلم و سریالهای تلویزیونی
 
تلفن: 
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وبسایت: http://CinemaCenter.ir

آمار سایت

بازدیدکنندگان
2746
مطالب
1050
وب لینک ها
6
نمایش تعداد مطالب
3358342
 

ما 27 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار

ورود/خروج

ثبت نام

*
*
*
*
*
*

پر کردن فیلد های ستاره دار ضروری است.