Limon Tour
World Guide
DriveZona
Tranzito
سه شنبه, 29 اسفند 1402
ثبت نام
صفحه اصلی  >  آخرین اخبار  >  آخرین اخبار سینمای جهان  >  آخرین اخبار و اطلاعات از «دانشگاه خون‌ آشام‌» (اختصاصی سینماسنتر)
آخرین اخبار و اطلاعات از «دانشگاه خون‌ آشام‌» (اختصاصی سینماسنتر)
     
 
 
 

alt



رونمایی از پوستر جدید فیلم «دانشگاه خون آشام»: خودتان را آماده کنید!. فیلم «دانشگاه خون آشام»، Vampire Academy، فیلمی اقتباسی به کارگردانی مارک واتر، بر اساس رمانی به همین نام، نوشته ریچل میدز، می‌باشد که قرار است در سال 2014 اکران شود.
با وجود کارگردانی به نام، مارک واتر، که سابقه‌ی ساخت سریال‌های کمدی از جمله «Mean Girls» را در کارنامه داشته و ایفای نقش سارا هایلند که پیش از این در سریال «مدرن فامیلی» بازی کرده بود، انتظار می‌رود که فیلم، گونه‌ای طنزآلود نسبت به اصالت رمان باشد.
این رمان به هیچ‌وجه کمدی نیست و ما وارد داستانی تاریک و جدی درباره‌ی زندگی شخصیت اصلی داستان، رز هاتاوی، و بهترین دوستش، لیزا، می‌شویم که از دانشجویان دانشگاه سنت والدیمر هستند. دانشگاهی که تبدیل به دانشگاه خون آشام (قسمت: خواهران تنی) می‌شود.
همان‌طور که اشاره شد، پوستر جدید و جذاب این فیلم به تازگی رو نمایی گشته و با این‌که پوستر اشاره‌ای به ماهیت فیلم ندارد اما جمله‌ی "خود را برای آزموده شدن آماده کنید" در آن، نشان می‌دهد که ما با فیلمی جدی درباره‌ی خون آشام‌ها رو‌به‌رو هستیم.

داستان این فیلم که از زبان کاراکتر رز بیان می‌شود، از جایی آغاز می‌گردد که رز و لیزا در حال برگشتن به دانشگاه والدیمر هستند؛ درحالی که پیش از آن به‌دلیلی که بعدها خواهیم دید از در حال فرار از آن‌جا بودند. این فیلم روایت‌گر زندگی رز هاتاوی است که نیمی خون آشام و نیمی انسان است و اصطلاحا «همپایر» نامیده می‌شود. ما تقابل او با خون آشامی بی‌رحم به نام استیریگو را می‌بینیم.

دوستی، خون، عشق و دیگر قابلیت‌های فراطبیعی، از ویژگی‌هایی است که در این فیلم مشاهده خواهیم کرد.

از بازیگران این فیلم می‌توان به زویی داچ در نقش رز هاتاوی، لوسی فری در نقش لیزا دراگومیر و سارا هایلند در نقش ناتالی داشکوف اشاره کرد. هم‌چنین بازیگر سریال بی شرم، کامرون موناگان، و بازیگر فیلم فراموشی، اولگا کاریلنکو، در این فیلم حضور دارند. ستاره‌ای روسی به نام دانیه لا کوزلوفسکی نیز در نقش مربی رز که در رویا می‌بیند به ایفای نقش می‌پردازند.
 

alt



برگردیم به پوستر و خصوصیت جالب آرم آکادمی والمیدر از بالا پر از خون می‌شود که واقعا جذاب است.
شایان ذکر است، نمادهایی در پوستر جاگذاری شده که می‌تواند ما را راهنمایی کند. اگر دقت کنید در زیر آرم نوشته شده است: "تحصیلات عالی، جایگاه بالاتر". همان‌طور که می‌دانید خون آشام‌ها توسط میخ چوبی کشته می‌شوند. آیا این به نوعی طنز نیست؟

این فیلم قرار است در روز ولنتاین 2014 اکران شود. –یک روز فوق‌العاده برای رنگ سرخ!- درصورتی که تا آن موقع اطلاعات بیشتری دریافت کنیم شما را در جریان خواهیم گذاشت اما چیزی که از پوستر جدید این فیلم برمی‌آید این است که کمپانی وینستین اسب خود را برای برداشتن قدمی بزرگ زین کرده است.

ترجمه و گزارش از سعید The.Young.Wolf

 
 
 
alt
 

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تحلیل و بررسی ها

فروش ایالات متحده

53 $-M
فروش جهانی
3.4 $-M
فروش کلی
56.4 $-M

The Conjuring

 The Conjuring (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

279 $-M
فروش جهانی
308 $-M
فروش کلی
587.8 $-M

Despicable Me 2

 Despicable Me 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

82 $-M
فروش جهانی
8.7 $-M
فروش کلی
90.8 $-M

Grown Ups 2

 Grown Ups 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

33.7 $-M
فروش جهانی
--- $-M
فروش کلی
33.7 $-M

Turbo

 Turbo (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

72.8 $-M
فروش جهانی
110 $-M
فروش کلی
183 $-M

Pacific Rim

 Pacific Rim (2013) on IMDb

کپی رایت

این سایت تحت مالکیت مجموعه فرهنگی سینماسنتر میباشد و فعالیت آن مطابق قوانین میباشد، کلیه حقوق مطالب منتشر شده در این مجموعه متعلق به مجموعه فرهنگی سینماسنتر و مشمول قوانین کپی رایت و حفظ حقوق مولفین است. لذا هر گونه کپی برداری بدون قید منبع و نام نویسندگان نقض صریح قوانین کپی رایت محسوب گشته و مشمول مجازاتهای تعریف شده برای این نوع جرم می گردد. برای هر گونه برداشت از مطالب قبلا با مسئولان سایت هماهنگی حاصل نمائید.

سینماسنتر
مرجع نقد و بررسی فیلم و سریالهای تلویزیونی
 
تلفن: 
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وبسایت: http://CinemaCenter.ir

آمار سایت

بازدیدکنندگان
2746
مطالب
1050
وب لینک ها
6
نمایش تعداد مطالب
3357995
 

ما 42 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار

ورود/خروج

ثبت نام

*
*
*
*
*
*

پر کردن فیلد های ستاره دار ضروری است.