Limon Tour
World Guide
DriveZona
Tranzito
سه شنبه, 29 اسفند 1402
ثبت نام
صفحه اصلی  >  آخرین اخبار  >  آخرین اخبار سینمای ایران  >  بیانیه صنوف سینمایی برای ادامه تحریم سینما آزادی
بیانیه صنوف سینمایی برای ادامه تحریم سینما آزادی

صنوف سینمایی برای ادامه تحریم سینما آزادی، بیانیه ای را خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر کردند.

 

آقای وزیر
دستور شما به شورای صنفی رسید. اینکه شما از کجا و چرا به این نقطه و نتیجه رسیده اید قطعا به ما مربوط نیست والا توضیحی ...توجیهی... امّا همانگونه که خود آگاهید دو بار و هر بار در مقطعی تعیین کننده آقایان مسئولین حوزه و ...خدمت شما رسیدند و با دادن قول و وعید و حتی امضای تفاهم نامه سینماهایشان را از تحریم خارج کردند. امَا همانطور که باز خود شما و کمی هم ما می دانیم هرگز پایبند قول و قرار خود نماندند که نماندند امَا ...
آقای وزیر 
شما بهتر از هر کس می دانید که شورای صنفی فعلی مشروعیت خود را از چهار صنف بزرگ سینمایی می گیرد.
جامعه صنفی ( 2 عضو ) انجمن سینماداران ( 3 عضو ) کانون پخش ( 2 عضو ) کانون کارگردانان ( یک عضو که فعلأ در شورا نماینده ندارد) و یک نماینده ناظر از وزارت ارشاد.

بنابراین ملاحظه می فرمائید که اعضاء شورای صنفی بدون جلب نظر آحاد صنف مربوط خود نمی توانند تصمیمات مهم را اتخاذ کنند. لذا بدینوسیله نظر صنوف مختلف مثل اعضاء کانون پخش مثل اعضاء انجمن سینماداران مثل اعضاء جامعه صنفی .... به نظر شما می رسد که آورده اند.
1- از این تاریخ تا زمان برگشتن حوزه محترم هنری به قانون و تمکین از آن تا ... انحلال دولت در دولت حوزه محترم هنری و تا ..... آن زمان که حوزه هنری به دلخواه و قانون خودنوشته عمل کرده و فیلمهای ما را گزینشی اکران کند ما نیز هیچکدام از فیلمهایمان را در سینماهای حوزه چه در تهران و چه در شهرستانها به اکران در نمی آوریم.
2- ما با هم ، هم قسم می شویم چنانچه فیلمی چه از بخش خصوصی و چه از بخش دولتی در سینماها و حوزه از جمله آزادی بدون رضایت شورای صنفی اکران شود ما آن فیلم را در سینماهایمان به اکران در نخواهیم آورد.

آقای وزیر
فیلمهای ما چون بچه های ما هستند بچه هایی که به مراقبت شدید نیاز دارند. سینما به جانمان بستگی دارد سالن سینما و فیلم به مثابه آب و ماهی است ما به دریای سینمای آزادی نیازمندیم امَا چه کنیم که آن سه مدیر اسبق و سابق خانه سینما با همکاری وردستانشان بعد از شکست در فتنه خانه سینما و ... به تعطیلی کشاندن آن اکنون در حوزه هنری و در قالب اطاق فکر لانه کرده اند و بخاطر ساخت چند فیلم و .... فضا و آب دریای آزادی را مسموم کرده اند ما بخاطر زنده ماندن فیلمهایمان به ناچار از آن دریای آزادی و ... خود را محروم میسازیم دعا می کنیم خدا خود، رسوا کند آن مدیران اسبق را که سینما را مرکز تاخت و تازاهداف محقرشان ساختند خدا رسوا کند کسانی را که سینمای نجیب، سر به زیر، مؤثر و جهانگشایی ما را به نانجیبی گردنکشی و بدتأثیری محکومش می کنند گواینکه رسوایشان هم کرده است سقوط تشت رسوایی ، آغاز شده است چیزی نمانده است که در اصابت با زمین صدایش دنیا را بردارد.

سينما آزادي

 

منبع: سينماپرس

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تحلیل و بررسی ها

فروش ایالات متحده

53 $-M
فروش جهانی
3.4 $-M
فروش کلی
56.4 $-M

The Conjuring

 The Conjuring (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

279 $-M
فروش جهانی
308 $-M
فروش کلی
587.8 $-M

Despicable Me 2

 Despicable Me 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

82 $-M
فروش جهانی
8.7 $-M
فروش کلی
90.8 $-M

Grown Ups 2

 Grown Ups 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

33.7 $-M
فروش جهانی
--- $-M
فروش کلی
33.7 $-M

Turbo

 Turbo (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

72.8 $-M
فروش جهانی
110 $-M
فروش کلی
183 $-M

Pacific Rim

 Pacific Rim (2013) on IMDb

کپی رایت

این سایت تحت مالکیت مجموعه فرهنگی سینماسنتر میباشد و فعالیت آن مطابق قوانین میباشد، کلیه حقوق مطالب منتشر شده در این مجموعه متعلق به مجموعه فرهنگی سینماسنتر و مشمول قوانین کپی رایت و حفظ حقوق مولفین است. لذا هر گونه کپی برداری بدون قید منبع و نام نویسندگان نقض صریح قوانین کپی رایت محسوب گشته و مشمول مجازاتهای تعریف شده برای این نوع جرم می گردد. برای هر گونه برداشت از مطالب قبلا با مسئولان سایت هماهنگی حاصل نمائید.

سینماسنتر
مرجع نقد و بررسی فیلم و سریالهای تلویزیونی
 
تلفن: 
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وبسایت: http://CinemaCenter.ir

آمار سایت

بازدیدکنندگان
2746
مطالب
1050
وب لینک ها
6
نمایش تعداد مطالب
3357996
 

ما 43 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار

ورود/خروج

ثبت نام

*
*
*
*
*
*

پر کردن فیلد های ستاره دار ضروری است.