Limon Tour
World Guide
DriveZona
Tranzito
سه شنبه, 29 اسفند 1402
ثبت نام
صفحه اصلی  >  آخرین اخبار  >  آخرین اخبار سینمای جهان  >  سایروس رونان برای فیلم "حالا چطور زندگی کنم" تحسین شد، مگنولیا حق پخش فیلم را به دست آورد (اختصاصی سینماسنتر)
سایروس رونان برای فیلم "حالا چطور زندگی کنم" تحسین شد، مگنولیا حق پخش فیلم را به دست آورد (اختصاصی سینماسنتر)
     
 
alt
 
 
کمپانی مگنولیا پیکچرز اعلام کرد که مجوز حق پخش فیلم "حالا چطور زندگی کنم" را در آمریکا به دست آورده است. کوین مک دونالد که جایزه ی اسکار را در کارنامه ی هنری خود دارد، کارگردانی این فیلم را انجام داده است. سوارس رونان بازیگر فیلم های "هانا" و "کفاره" نیز ستاره ی این فیلم می باشد. داستان فیلم اقتباسی از رمان تحسین شده ای به همین نام و نوشته ی مگ روسوف است. تهیه کنندگان این پروژه چارلز استیل، الاسدر فلیند، اندرو روهرمن و جان باتسک می باشند. این استودیو نمایش پاییزی را برای فیلم "حالا چطور زندگی کنم" در نظر گرفته است.
 
در این فیلم که در آینده ی نزدیک در انگلستان اکران می شود، سوارس رونان نقش دیزی، نوجوان آمریکایی ای را بازی می کند که به انگلیس فرستاده می شود تا نزد اقوامش در حومه ی شهر بماند. او که در ابتدا از طرف اطرافیان پس زده و بیگانه تلقی می شود، سعی می کند با محیط اطرافش ارتباطی گرم برقرار کند و وارد رابطه ای رمانتیک با ادموند (جورج مک کی) می شود. اما روزهای تابستانی روستایی اش درست به زمانی می خورد که درگیری های شدید در اروپا رخ می دهد. انگلستان به وضعیت بدی دچار شده و ارتش نظامی در همه جا حضور دارند و دیزی خودش را در موقعیتی پیدا می کند که باید برای زنده ماندن پنهان شود و بجنگد.
 
ایمون بولز رئیس کمپانی مگنولیا درباره ی این فیلم گفته است: "این فیلم به سادگی و زیبایی روایت شده و با بازی فوق العاده ی سوارس رونان که همیشه به خوبی نقش هایش را ایفا می کند، 'حالا چطور زندگی کنم' می تواند در میان فیلم های هیجان انگیز و نوجوانانه موفق شود. خوشحالیم که بار دیگر با کوین مک دونالد کار می کنیم. او یکی از فیلمسازان کمیابی است که در دو زمینه ی فیلم های مستند و داستانی موفق است."
 
کوین مک دونالد نیز اینگونه صحبت کرده : "هنگامی که رمان مگ را خواندم بسیار مجذوب جادوی این کتاب شدم و تصمیم گرفتم خیلی سریع نسخه ی مالیخولیایی انگلیسی کتاب را بسازم. داستان عاشقانه ی نوجوانانه ای که با بازی واقعا فوق العاده ی سوارس شکل می گیرد و باعث افتخار من بود که با او کار کنم. از اینکه مگنولیا قرار است فیلم را پخش کند، خوشحالم و مشتاقانه منتظرم که بار دیگر با این کمپانی همکاری کنم."
 
 
alt
 

 

نظرات   

 
+1 #1 cmsfarsi در تاریخ: دوشنبه 14 مرداد 1392 ، ساعت 09:05 ق ظ
:D 8)
test test test
نقل قول
 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تحلیل و بررسی ها

فروش ایالات متحده

53 $-M
فروش جهانی
3.4 $-M
فروش کلی
56.4 $-M

The Conjuring

 The Conjuring (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

279 $-M
فروش جهانی
308 $-M
فروش کلی
587.8 $-M

Despicable Me 2

 Despicable Me 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

82 $-M
فروش جهانی
8.7 $-M
فروش کلی
90.8 $-M

Grown Ups 2

 Grown Ups 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

33.7 $-M
فروش جهانی
--- $-M
فروش کلی
33.7 $-M

Turbo

 Turbo (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

72.8 $-M
فروش جهانی
110 $-M
فروش کلی
183 $-M

Pacific Rim

 Pacific Rim (2013) on IMDb

کپی رایت

این سایت تحت مالکیت مجموعه فرهنگی سینماسنتر میباشد و فعالیت آن مطابق قوانین میباشد، کلیه حقوق مطالب منتشر شده در این مجموعه متعلق به مجموعه فرهنگی سینماسنتر و مشمول قوانین کپی رایت و حفظ حقوق مولفین است. لذا هر گونه کپی برداری بدون قید منبع و نام نویسندگان نقض صریح قوانین کپی رایت محسوب گشته و مشمول مجازاتهای تعریف شده برای این نوع جرم می گردد. برای هر گونه برداشت از مطالب قبلا با مسئولان سایت هماهنگی حاصل نمائید.

سینماسنتر
مرجع نقد و بررسی فیلم و سریالهای تلویزیونی
 
تلفن: 
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وبسایت: http://CinemaCenter.ir

آمار سایت

بازدیدکنندگان
2746
مطالب
1050
وب لینک ها
6
نمایش تعداد مطالب
3357952
 

ما 26 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار

ورود/خروج

ثبت نام

*
*
*
*
*
*

پر کردن فیلد های ستاره دار ضروری است.