Limon Tour
World Guide
DriveZona
Tranzito
پنج شنبه, 09 فروردين 1403
ثبت نام
صفحه اصلی  >  آخرین اخبار  >  آخرین اخبار سینمای جهان  >  برگزیدگان مراسم آکادمی فیلم هندی معرفی شدند
برگزیدگان مراسم آکادمی فیلم هندی معرفی شدند

چهاردهمین دوره مراسم اهدای جوایز «آکادمی فیلم بین‌المللی هندی» شب گذشته در ماکائو در حالی برگزار شد که فیلم سینمایی «برفی» (Barfi) جوایز متعددی از این مراسم سالیانه را به خود اختصاص داد. بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «برفی» که در سال 2012 میلادی به عنوان نماینده هند برای رقابت در بخش آثار غیرانگلیسی زبان آکادمی اسکار به این آکادمی ارسال شده بود، 14 جایزه مراسم اهدای جوایز «آکادمی فیلم بین‌المللی هندی» را از آن خود کرد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به بهترین بازیگر مرد (رانبیر کاپور)، بهترین کارگردانی (آنوراگ باسو) و بهترین موسیقی فیلم (پریتام) اشاره کرد.

 

alt

 

مراسم اهدای جوایز «آکادمی فیلم بین‌المللی هندی» که هر ساله در محلی خارج از هندوستان برگزار می‌شود توسط شرکت هندی «ویزکرفت انترتینمنت» حمایت مالی می‌شود. سال جاری پس از سال 2009 میلادی دومین سالی است که این مراسم سالیانه در ماکائو برگزار می‌شود.

 

شاهرخ خان؛ سوپر استار بالیوودی مجری چهاردهمین دوره این مراسم سالیانه بودند و شاهید کاپور، سریدوی، مادهوری دیکسیت، دیپیکا پائوکون، پارینیتی کوپرا و آیوشمان کورانا نیز از جمله بازیگران برجستنه هندی بودند که در مراسم اهدای جوایز «آکادمی فیلم بین‌المللی هندی» حضور داشتند.

 

ویدیا بالان نیز برای ایفای نقش در جدیدترین محصول استودیو «ویاکام 18 موشن پیکچرز» به نام «Kahaani» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن چهاردهمین دوره این مراسم سالیانه شد.

 

آنو کاپور و آنوشکا شارما که به ترتیب در فیلم‌های سینمایی «Vicky Donor» و «Job Tak Hai Jaan» ایفای نقش کرده‌اند نیز جوایز بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن این دوره از مراسم اهدای جوایز «آکادمی فیلم بین‌المللی هندی» را با خود به خانه بردند.

 

آیوشمان کورانا و یامی گوتام نیز برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «Vicky Donor» به ترتیب موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر فیلم اولی مرد و بهترین بازیگر فیلم اولی زن شدند.

 

گوری شینده نیز برای ساخت فیلم سینمایی «English Vinglish» جایزه بهترین کارگردان فیلم اولی چهاردهمین دوره این مراسم سالیانه را دریافت کرد.

 

جایزه دستاورد برجسته سینمایی این دوره از مراسم اهدای جوایز «آکادمی فیلم بین‌المللی هندی» نیز به آنوپام کر اهدا شد. کر جایزه خود را از دستان ژان کلود واندم؛ بازیگر معروف و محبوب فیلم‌های اکشن دریافت کرد.

 

منبع: سینماپرس

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تحلیل و بررسی ها

فروش ایالات متحده

53 $-M
فروش جهانی
3.4 $-M
فروش کلی
56.4 $-M

The Conjuring

 The Conjuring (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

279 $-M
فروش جهانی
308 $-M
فروش کلی
587.8 $-M

Despicable Me 2

 Despicable Me 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

82 $-M
فروش جهانی
8.7 $-M
فروش کلی
90.8 $-M

Grown Ups 2

 Grown Ups 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

33.7 $-M
فروش جهانی
--- $-M
فروش کلی
33.7 $-M

Turbo

 Turbo (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

72.8 $-M
فروش جهانی
110 $-M
فروش کلی
183 $-M

Pacific Rim

 Pacific Rim (2013) on IMDb

کپی رایت

این سایت تحت مالکیت مجموعه فرهنگی سینماسنتر میباشد و فعالیت آن مطابق قوانین میباشد، کلیه حقوق مطالب منتشر شده در این مجموعه متعلق به مجموعه فرهنگی سینماسنتر و مشمول قوانین کپی رایت و حفظ حقوق مولفین است. لذا هر گونه کپی برداری بدون قید منبع و نام نویسندگان نقض صریح قوانین کپی رایت محسوب گشته و مشمول مجازاتهای تعریف شده برای این نوع جرم می گردد. برای هر گونه برداشت از مطالب قبلا با مسئولان سایت هماهنگی حاصل نمائید.

سینماسنتر
مرجع نقد و بررسی فیلم و سریالهای تلویزیونی
 
تلفن: 
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وبسایت: http://CinemaCenter.ir

آمار سایت

بازدیدکنندگان
2746
مطالب
1050
وب لینک ها
6
نمایش تعداد مطالب
3362492
 

ما 17 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار

ورود/خروج

ثبت نام

*
*
*
*
*
*

پر کردن فیلد های ستاره دار ضروری است.