Limon Tour
World Guide
DriveZona
Tranzito
سه شنبه, 29 اسفند 1402
ثبت نام
صفحه اصلی  >  آخرین اخبار  >  آخرین اخبار سینمای جهان  >  برترین‌ سکانس‌های جنگ تن به تن (اختصاصی سینماسنتر)
برترین‌ سکانس‌های جنگ تن به تن (اختصاصی سینماسنتر)

alt

alt

alt

 

 

  برترین سکانس‌های جنگ تن به تن  
  alt
بیل را بکش 1 (2003)
سکانس: تمام برداشت "خانه برگ‌ها آبی"،این سکانس عمداً طوری ساخته شده تا یکی از عظیم‌ترین سکانس‌ها خون و خونریزی تاریخ سینما باشد، کسی هست تا مخالفت کند؟
صحنه برتر: مبارزه تن به تن "عروس" با "گوگو"، دختر مدرسه‌ای سادیستی که با زنجیری که توپ فلزی به انتهای آن وصل شده می‌جنگد.
 
     
  alt
مخمصه (1995)
سکانس: پلیس‌ها و سارقان، در حالی که وینسنت هانا (آلپاچینو) سردسته سارقان نیل مک کولی (رابرت دنیرو) را وادار می‌کند تا راه خود را از مرکزی‌ترین نقطه لس‌آنجلس به زور اسلحه باز نماید.
صحنه برتر: خشاب گذاری کریس (وال کیلمر) به اندازه‌ای واقعی و دقیق زمان‌بندی شده که از آن برای آموزش نیروها ویژه استفاده می‌شود.
 
     
  alt
هفت سامورایی (1954)
سکانس: جنگ پایانی زیر باران، در حالی که مدافعین به باقی‌مانده راهزنان اجازه ورود به روستا را می‌دهند تا در آنجا یک بار برای همیشه کارشان را تمام کنند.
صحنه برتر: کیکوچیو (توشیرو میفونه) در مقابل مسئله کوچکی مثل گلوله خوردن مقاومت می‌کند و به جای آن مشغول کشتن سردسته راهزنان می‌شود.
 
     
  alt
مهاجمین صندوق گمشده (1981)
سکانس: برداشت آغازین فیلم شاید یکی از بهترین شیوه‌ها معرفی قهرمان داستان در سینما باشد، در حالی که ایندیانا جونز (هریسون فورد) مشغول ربودن مجسمه عتیقه پرویی است. 
صحنه برتر: درست در لحظه‌ای که فکر می‌کنید جونز از معبد خارج شده شیطانی‌ترین تله فعال می‌شود، گوی بزرگ سنگی که به سمت ایندی در حرکت است.
 
     
  alt
ماتریکس (1999) 
سکانس: مورفیوس (لارنس فیشبورن) به عنوان زندانی در ماتریکس نگهداری شده و نیو (کیانو ریوز) فکر می‌کند که آماده مبارزه است. در نتیجه سی دقیقه مبارزه‌ای ساخته می‌شود که ناقض قوانین فیزیک است.
صحنه برتر: شاید بارها توسط کپی‌کارها درجه چندم مورد استفاده قرار گرفته باشد، ولی هیجان اولیه دیدن نیو در حالی که در مقابل گلوله جاخالی می‌دهد هنوز از یادها نرفته است.
 
     
  alt
تسخیرناپذیران (1987)
سکانس: الیوت نس (کوین کاستنر) در حالی که کالسکه بچه ای را رو پله‌ها ایستگاه شیکاگو نگه داشته گرفتار می‌شود. ناگهان اسلحه‌ها کشیده و کالسکه رها می‌شود.
صحنه برتر: برداشت مهندسی شده شیرجه‌ای که جورج استون (اندی گارسیا) برای گرفتن کالسکه می‌زند و همزمان سلاحی را برای نس پرتاب می‌کند.
 
     
  alt
رفیق قدیمی (2003) 
سکانس: او دا-سو (چوی مین-سیک) در گوشه‌ای از یک راهرو پناه گرفته و چند آدم‌کش چاقو بدست در انتهای راهرو منتظر وی هستند. خوشبختانه وی چکشش را با خود برده است.
صحنه برتر: سه دقیقه فوق‌العاده‌ای که فقط در یک برداشت گرفته شده، با تنها یک‌بار استفاده کردن از CGI برای چاقویی که در پشت او دا-سو فرو رفته، که آن هم در پایان فیلمبرداری اضافه شده است.
 
     
  alt
رابطه فرانسوی (1971)
سکانس: نیکولی قاتل (مارسل بوزافی) سوار بر قطار هوایی اقدام به فرار میکند و پاپی دویل پلیس (جین هکمن) برای گرفتن وی مجبور به استفاده از خیابان می‌شود.
صحنه برتر: برداشت نهایی که در آن زنی با کالسکه وسط خیابان و مقابل اتوموبیل با سرعت بالا ظاهر می‌شود.
 
     
  alt
آدم‌کش (1989)
سکانس: جف آدم‌کش (چو یون فت) و کارآگاه لی (دنی لی) در نهایت شانه به شانه یکدیگر، به مبارزه با سه آدم‌کشی می‌پردازند که به کلیسا محل اختفا آنها هجوم آورده‌اند.
صحنه برتر: پرنده‌هایی که سمبل صلح و آرامشند.
 
  مترجم: F-Gladiator
گردآوری عناوین و تنظیم: MoonCity
alt
 

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تحلیل و بررسی ها

فروش ایالات متحده

53 $-M
فروش جهانی
3.4 $-M
فروش کلی
56.4 $-M

The Conjuring

 The Conjuring (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

279 $-M
فروش جهانی
308 $-M
فروش کلی
587.8 $-M

Despicable Me 2

 Despicable Me 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

82 $-M
فروش جهانی
8.7 $-M
فروش کلی
90.8 $-M

Grown Ups 2

 Grown Ups 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

33.7 $-M
فروش جهانی
--- $-M
فروش کلی
33.7 $-M

Turbo

 Turbo (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

72.8 $-M
فروش جهانی
110 $-M
فروش کلی
183 $-M

Pacific Rim

 Pacific Rim (2013) on IMDb

کپی رایت

این سایت تحت مالکیت مجموعه فرهنگی سینماسنتر میباشد و فعالیت آن مطابق قوانین میباشد، کلیه حقوق مطالب منتشر شده در این مجموعه متعلق به مجموعه فرهنگی سینماسنتر و مشمول قوانین کپی رایت و حفظ حقوق مولفین است. لذا هر گونه کپی برداری بدون قید منبع و نام نویسندگان نقض صریح قوانین کپی رایت محسوب گشته و مشمول مجازاتهای تعریف شده برای این نوع جرم می گردد. برای هر گونه برداشت از مطالب قبلا با مسئولان سایت هماهنگی حاصل نمائید.

سینماسنتر
مرجع نقد و بررسی فیلم و سریالهای تلویزیونی
 
تلفن: 
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وبسایت: http://CinemaCenter.ir

آمار سایت

بازدیدکنندگان
2746
مطالب
1050
وب لینک ها
6
نمایش تعداد مطالب
3357858
 

ما 24 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار

ورود/خروج

ثبت نام

*
*
*
*
*
*

پر کردن فیلد های ستاره دار ضروری است.