Limon Tour
World Guide
DriveZona
Tranzito
جمعه, 10 فروردين 1403
ثبت نام
صفحه اصلی  >  آخرین اخبار  >  آخرین اخبار سینمای ایران  >  چهره متفاوت رضا عطاران در «آینه شمعدون»
چهره متفاوت رضا عطاران در «آینه شمعدون»

 

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آینه شمعدون» به کارگردانی بهرام بهرامیان تا دی‌ ماه ادامه دارد و به‌ زودی یک بازیگر زن به گروه بازیگران اضافه خواهد شد.

 

بیش از یک ماه از فیلمبرداری «آینه شمعدون» می‌گذرد و گروه سازنده همچنان در منطقه فرحزاد تهران مشغول فیلمبرداری این اثر هستند. در این لوکیشن بخش‌های مختلفی از یک «خانه ـ باغ» توسط «محسن نصراللهی» طراح صحنه سریال ساخته شده است. این مکان محل زندگی «ضیا و خانواده‌اش» است که به ترتیب رضا عطاران، پانته آ بهرام و فتانه ملک محمدی بازیگران آن هستند.

alt

«آینه شمعدون» بر اساس فیلمنامه «احمد رفیع‌زاده» ساخته می‌شود. داستان این فیلم درباره زن و شوهری به نام «ضیاء» و «سوری» است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند. ضیاء در سیرک کار می‌کرده و حالا بیکار شده است. رضا عطاران در نقش «ضیاء» که بعد از تعطیلی سیرک دچار افسردگی شده، در یکی از صحنه‌های این فیلم الاغ خود «نعلبکی» را که زمانی با او در سیرک کار می کرده، عقیم می کند.

alt

عطاران این روزها در حال ایفای نقش در پروژه «قلب یخی» است و قرار است به زودی در جدیدترین فیلم «داریوش مهرجویی» مقابل دوربین برود و این مسئله برنامه‌ریزی فیلم «آینه شمعدون» را تحت‌الشعاع قرارداده و سبب شده فیلم‌برداری بخش‌های مربوط به حضور وی در مقابل دوربین در اولویت کاری گروه قرار گیرد. یکی از نقش‌های فیلم هم برعهده «مهتاب کرامتی» است که به دلیل طولانی شدن حضورش در «فرزند چهارم» گروه تلاش می‌کند تا وی نیز به گروه بازیگران بپیوندد.

alt

گروه سازنده این فیلم پس از پایان بخش های فرحزاد، عازم «خجیر» خواهند شد تا بخش‌های دیگر فیلم را در این مکان به تصویر بکشند. خجیر پیش از این شاهد حضور گروه‌های مختلف فیلمبرداری بوده و پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری این فیلم تا دی‌ماه ادامه یابد.

در این فیلم رضا عطاران، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، نیوشا ضیغمی، مهران احمدی، پانته آ بهرام،شبنم مقدمی، لیلا بلوکات، آهو خردمند، مهدی فقیه، برزو ارجمند،اسماعیل سلطانیان و امین ایمانی به ایفای نقش پرداختند.

 

«آینه شمعدون» سومین تجربه تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور بعد از فیلم‌های «داماد خوش قدم» و «شرط اول» است.

 

 

 

 
منبع: فارس

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

تحلیل و بررسی ها

فروش ایالات متحده

53 $-M
فروش جهانی
3.4 $-M
فروش کلی
56.4 $-M

The Conjuring

 The Conjuring (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

279 $-M
فروش جهانی
308 $-M
فروش کلی
587.8 $-M

Despicable Me 2

 Despicable Me 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

82 $-M
فروش جهانی
8.7 $-M
فروش کلی
90.8 $-M

Grown Ups 2

 Grown Ups 2 (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

33.7 $-M
فروش جهانی
--- $-M
فروش کلی
33.7 $-M

Turbo

 Turbo (2013) on IMDb

فروش ایالات متحده

72.8 $-M
فروش جهانی
110 $-M
فروش کلی
183 $-M

Pacific Rim

 Pacific Rim (2013) on IMDb

کپی رایت

این سایت تحت مالکیت مجموعه فرهنگی سینماسنتر میباشد و فعالیت آن مطابق قوانین میباشد، کلیه حقوق مطالب منتشر شده در این مجموعه متعلق به مجموعه فرهنگی سینماسنتر و مشمول قوانین کپی رایت و حفظ حقوق مولفین است. لذا هر گونه کپی برداری بدون قید منبع و نام نویسندگان نقض صریح قوانین کپی رایت محسوب گشته و مشمول مجازاتهای تعریف شده برای این نوع جرم می گردد. برای هر گونه برداشت از مطالب قبلا با مسئولان سایت هماهنگی حاصل نمائید.

سینماسنتر
مرجع نقد و بررسی فیلم و سریالهای تلویزیونی
 
تلفن: 
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وبسایت: http://CinemaCenter.ir

آمار سایت

بازدیدکنندگان
2746
مطالب
1050
وب لینک ها
6
نمایش تعداد مطالب
3364268
 

ما 772 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار

ورود/خروج

ثبت نام

*
*
*
*
*
*

پر کردن فیلد های ستاره دار ضروری است.